Najczęściej zadawane pytania przed meczem ze Skrą i rundą wiosenną

Pierwszy mecz po przerwie zimowej zbliża się wielkimi krokami. Spotkanie ze Skrą Częstochowa jest jednak zaległym starciem z rundy jesiennej. W związku z tym otrzymujemy od was wiele pytań odnośnie biletów i karnetów. Przygotowaliśmy odpowiedzi na wszystkie kwestie, którą budzą w tym temacie wasze wątpliwości.

  1. Czy bilety zakupione na mecz ze Skrą Częstochowa w 2023 są ważne?

Tak. Wejściówki zakupione na pierwotny termin meczu ze Skrą Częstochowa są ważne w nowym terminie.

  1. Czy na mecz ze Skrą można wejść na podstawie mini-karnetu sprzedawanego w listopadzie 2023 roku?

Tak. Mecz ze Skrą pierwotnie miał odbyć się 2 grudnia 2023 r. i był objęty mini-karnetem sprzedawanym w listopadzie. Wszystkie osoby, które nabyły wówczas wspomnianą wejściówkę nie muszą się martwić, bowiem będą one honorowane w nowym terminie.

  1. Czy w sprzedaży są karnety na rundę wiosenną?

Tak. Cały czas możecie nabyć karnety na rundę wiosenną w wariancie normalnym, ulgowym oraz rodzinnym. Zakupu można dokonać online (TUTAJ) lub w godzinach otwarcia kas meczowych.

  1. Czy na mecz ze Skrą Częstochowa można wejść na podstawie karnetu zakupionego na rundę wiosenną?

Nie. Mecz ze Skrą Częstochowa jest zaległym spotkaniem w ramach rundy jesiennej. Rundę wiosenną rozpoczynamy oficjalnie od meczu z Radunią Stężyca, który odbędzie się 23 lutego br. To od tego spotkania obowiązywać będą karnety na rundę wiosenną.

  1. Mam karnet na rundę wiosenną 2024 roku. Czy muszę kupić bilet na mecze ze Skrą 17 lutego?

Tak. Karnet na rundę wiosenną jest aktywny od meczu z Radunią Stężyca. Spotkanie ze Skrą Częstochowa jest zaległym meczem z rundy jesiennej.

  1. Kupiłem karnet w dniach 4-11 stycznia podczas promocji ,,Kup karnet – otrzymaj limitowany szalik”. Kiedy mogę go odebrać? 

Szaliki będzie można najwcześniej odebrać w trakcie sprzedaży wejściówek na mecz z Radunią Stężyca.

  1. Gdzie mogę odebrać szalik w ramach promocji karnetowej?

W kasie biletowej, najwcześniej od momentu sprzedaży wejściówek na mecz z Radunią Stężyca.

  1. Czy muszę okazać dokument potwierdzający tożsamość, by odebrać szalik przed meczem? 

Tak.

  1. Czy szalik może odebrać ktoś z rodziny/znajomy w imieniu zamawiającego?

Tak, ale tylko za okazaniem dokumentu tożsamości osoby kupującej lub wydrukowanego potwierdzenia zakupu karnetu.

  1. Czy muszę posiadać kartę kibica, aby kupić karnet?

Tak. W przypadku zakupu karnetu nie otrzymujemy dodatkowego dokumentu, tylko jest on zapisany na wspomnianej karcie kibica.

  1. W jakiej formie odbiorę karnet na rundę wiosenną 2024?

Karnet jest automatycznie wgrywany na kartę kibica więc nie trzeba zgłaszać się po żaden dodatkowy dokument.

Jednocześnie prosimy, aby pamiętać o zaleceniach w celu sprawnego wejścia na obiekt przed meczem ligowym.

  • Warto na obiekt wybrać się wcześniej. Już na 60 minut przed meczem, dla kibiców dostępne są stoiska gastronomiczne,
  • Dla najmłodszych sympatyków naszego klubu przygotowaliśmy Strefę Bajtla, która zlokalizowana jest tuż obok sektora rodzinnego (sektor A1 oraz A2),
  • Prosimy pamiętać, aby w dniu meczu mieć ze sobą dokument potwierdzający tożsamość,
  • Dla osób, które zakupiły bilet online i skanują go mobilnie (z telefonu) istnieje możliwość pobrania duplikatu biletu w wersji papierowej w kasie biletowej przed meczem,
  • W przypadku skanowania biletu z telefonu, prosimy nie powiększać kodu na ekranie, tylko skanować bilet w rozmiarze rzeczywistym.

Wszystkie filmy

 Polonia Bytom Fanshop

Miejsce na twoją reklamę